Ismét szombatra virradtunk! Nekiugrottunk a karosszéria
üvegszálas elemeinek, befejeztük az első felfüggesztés lyukainak kivágását. Semmiképpen nem akartunk amőba formájú, alaktalan lyukakat a karosszérián, ezért nagyon sokszor mértünk, a kicsi lyukakat nagyobbítottuk, míg szép szabályos
körfúrókkal kialakítottuk a végső lyukakat. Sok időnk ment rá, de megérte...



Közben András a
kardánalagút takaróelemén jelölte fel a kézifék helyét és vágta ki a megfelelő nyílást neki. Utána pedig kicsit helyre igazította, hogy a
padlólemezen futó csövektől a helyére kerülhessen. Már csak a hátramenet karjának a helyét kell kivágni és ez az elem is elkészül.


Végül a hátsó
futóművet raktuk össze. Ugyan még le kell majd bontani félig, mikor a karosszériát újra a kocsira szereljük, de addig is mindent a helyére próbáltunk, felraktuk a
brembo tárcsákat és a gyönyörű 13"-as kereket is... igaz, rossz
forgásiránnyal, de ez csak a próba, senki ne gondolja, hogy így fogjuk majd használni a kocsit!
Jövő szombaton remélhetőleg végleges helyére kerül a karosszéria, utána véglegesíthetjük a
futóműveket és a saját kerekeire állhat a kocsi!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése