Ma az elektromosságot szerettük volna véglegesíteni, de egyrészt túl vékony gégecsöveket vettem, másrészt pedig, mivel ma hárman voltunk, úgy döntöttünk, megpróbálhatjuk a karosszéria felszerelését, a felfüggesztés lyukainak kivágását.
Először felraktuk a karosszériát, majd kifúrtunk két kis lyukat a kormánymű rúdjainak. Minden mást az első felfüggesztésből könnyen leszereltünk, de a kormányművet nem akartuk újra lebontani. A két lyuk jó helyre került, innen már egyszerűen felmértük a lyukakat és kivágtuk őket egyenként.
Miután a karosszéria a helyén ült, a műszerfal-egységen kellett kivágnunk a kormányoszlop helyét.
Így néz ki, mikor a helyén van az egység.
Ezután nem aradt más hátra, mint a motorháztető és az orrkúp helyreillesztése próbaképpen, hogy lássuk, minden jól áll-e. Először megijedtünk, mert furcsán nézett ki az orrkúp, de végül minden tökéletesen a helyére került.
Az orrkúpot és a motorhéztetőt a nap végén levettük, elcsomagoltuk és a karosszériának is le kell még jönnie a jövő héten, hogy néhány munkát befejezhessünk mielőtt véglegesen a helyére szegecseljük a műanyagot. De kezd formát ölteni a kocsi!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése