2008. október 12., vasárnap

12. építési nap

Ez a nap sok elvarratlan szálról szólt...

Véglegesítettük a benzinpumpa helyét (kicsit feljebb forgattuk, nehogy odaverjük valamihez), beraktunk elé egy száz forintos benzinszűrőt, csak, hogy az alumínium forgácsot és a benzintankban esetleg található szemetet valami megfoghassa, és beszereltük végleges helyére, közvetlenül a motortérbe a nagyteljesítményű benzinszűrőt is.
Utána a légszűrőt és az airboxot kellett megcsinálnunk. A Pipercross airbox-hoz kaptunk egy formára vágott alu lemezt, de ezt a motor szívótorkaihoz kellett alakítanunk, ki kellett vágni a pontos torok-formájú lyukakat. Így néznek ki a műanyag szívótorkok:
Egy kartont hozzácsavaroztunk a torkokhoz és azokra átvetítettük a formát (belenyomtuk). Utána az alu lemezt a kartonhoz csavarozva kivágtuk abból is a lyukakat.
Itt az airboxra próbáltuk éppen, így néz ki alulról a félkész mű.
Végül az egészet a helyére csavaroztuk pontos távtartókkal és kívülről műgyantával összeragasztottuk a műanyag torkokat az alu lemezzel, így nem mehet bele levegő oldalról. Végül kívülről sziloplaszttal azért mindenütt még tömítettük. Szép... :-)
A hűtővíz rendszer néhány hiányzó bilincsének felszerelése után már csak a motorolaj betöltésére volt időnk... ez is kész!
A Yamaha elektromos korbácsot kiterítettük a kocsin és összedugtuk a motoron lógó és a korbácson is fellelhető csatlakozókat, amiket tudtunk, hogy nem kell majd módosítani...
Így néz ki a kocsi. De az időnk elfogyott. Mi lesz itt legközelebb???

Nincsenek megjegyzések: