2008. október 20., hétfő

Az Euro-Ringen

Jó, nem az MNR-rel, de múlt héten életemben először vezettem seven-típusú autót, amikor a Westfield-tulajdonos Patrik két menetre átadta az Opel-motoros sárga autójának a volánját az örkényi Euro-Ringen. Sok szempontból első volt ez a menet...
Nem vezettem még sevent...
Nem vezettem még hátsókerékhajtású autót pályán...
Nem vezettem még az Euro-Ringen...
Nem vezettem még slick-gumis autót...
Nem vezettem még pályán jobbkormányos autót...

Kicsit tartottam a dologtól, mert nem tudtam, mennyire kezes egy ilyen kocsi, főleg slick gumikon, mennyire büntet, ha besokallok valahol. Az egész esemény legnagyobb tanulsága és számomra nagy megkönnyebbülés, hogy a kocsi teljesen "érezhető", kiszámítható. OK, egyszer megpördültem vele egy éles kanyarban, de az az én hibám volt, túl későn fékezve, még erős fékkel kezdtem kanyarodni és az autó könyű hátulja megelőzött...
Nagy élmény volt az autó, mint egy gokart, szinte a sofőr körül fordul, érezni mindent, a kormányzás közvetlen, ösztönszerű, nem kellett "megszokni" az autót - a balkezes sebességváltást kivéve... :-)
Egyre jobban várom, hogy elkészüljön az MNR! Jövőre meg egymást kergetjük majd Patrikkal a magyar pályákon! :-)) Remélem többen is leszünk még!

Nincsenek megjegyzések: