2009. március 25., szerda

28. építési nap

Április 1! A bolondok napja! És egyben az év első autós nyílt napja a Hungaroringen! Én április közepére emlékeztem, de elseje a helyes dátum... bele kell húznunk!

Közben, hogy a legfontosabbat ne felejtsem: Március 16-án 50 cm-rel és 3230 g-mal megszületett Péter fiam! Hurrá!!!!!!
Arra gondoltam két fiam mellett megvan az esélye, hogy még kitcart építek valaha... :-)))

A családunkban helyreállt a rend, egy hét szabadságot vettem ki, közben jutott egy kis idő az autóra is - éjszakánként...

Először felszereltük az első sárvédőt - sajnos még csak az egyiket, de a második már gyorsabban fog menni. Az MNR sárvédőt méretre kell vágni, így lehet hosszú, nagy, vagy kicsi, rövidke, kinek, hogy tetszik. Mi a minél hosszabb verzióra szavaztunk, hogy ne verje fel a kavicsokat hátra, elöl pedig ne kapjon alá a menetszél nagyon. Az elejét pedig ferdére vágtuk, ugyanolyan szögben, mint amilyen a hátsó sárvédő eleje volt. Ezzel nagyon pofás lett a kocsi...


Elkészült az indexgombok porszórása is, felszereltük végleges helyére, Janó pedig átjött és bekötöttük az elektronikát is. Minden remekül működik! Egy rövid gombnyomás 3 indexelés, egy hosszabb nyomás 10 indexelés, 2 mp feletti nyomás pedig folyamatos indexelés, amíg le nem állítjuk mégegy gombnyomással. Ha a két gombot egyszerre nyomjuk meg, az pedig elakadásjelző... remek!
Felszereltük a tükröket is. A három tükör helye annyiban kötött, hogy van az autóhoz egy üvegszálas kis szélterelő is, a három tükör tartja azt is a helyén. Egyelőre nem tettük fel, de ha kelleni fog, akkor nem kell semmi mást tennünk csak a három tükörrel rögzíteni.

A középső tükör:

Az oldalsó tükör:
Felszereltük a két oldal-ütközés védő vasat is. A beszállás még körülményesebbé vált, de az autó biztonságát nagyban növeli ez a két vas...

Végül néhány hangulat-kép a majdnem kész autóról...

Miután elégedetten megszemléltük a kocsit minden irányból, bejelentkeztünk a futóműveshez. Ez persze egy újabb próbalehetőséget is jelentett... :-))

A szerelők összeszaladtak, mindenki körbeállta és bámulta a kocsit. Mikor kiderült, hogy a kerekek össze-vissza állnak és néhány állításhoz a kerekeket le kell venni, a gömbfejeket kicsavarni és azok ki- vagy betekerésével állítani az összetartást, már nem voltak annyira lelkesek... Néhány óra munka után azonban elkészült a beállítás. A szerelő nagyon profin, segítőkészen és figyelmesen szerelt, csak ajánlani tudjuk a Lévay autószervízt a XXII. kerületben a Thököly utcában.

Miután minden be lett állítva, kigurultunk a műhelyből. Már besötétedett és csöpögött az eső... remek! Mire hazaértünk, már rendesen esett az eső, de az autó sokkal jobban feküdte az utat, mint előtte. Az eső meg nem zavart nagyon... Betoltuk a garázsba az autót és elégedetten néztünk végig az esőcseppes kocsin. Végre tényleg felavattuk... :-)

A szerdai Hungaroring napig még a bal sárvédőt kell felszerelnünk, a fordulatszámmérőt bekötnünk, a sebességmérőt átprogramznunk, mert nagyon csal, végül minden csavart átnéznünk, és kész az autó!

Aki szerdán eljön a Hungaroringre, remélhetőleg ott talál majd minket! Óvatosak leszünk, mert minden bejáratós még, és rendszeresen fogjuk ellenőrizni a csavarokat, kábeleket, stb, de azért kipróbáljuk, mit tud az MNR!

Pályázat: Aki legkésőbb április 1-én reggel 10:00-ig legpontosabban megtippeli, milyen időt fogunk menni szerdán az MNR-rel, az cserébe a következő nyílt napon vendégünk egy pár utas-körre! A válaszokat megjegyzésként várjuk a blogoldalra! Mellékesen egy közvéleménykutatást is indítottunk a jobb oldalon, aki szeretne, oda is beírhatja tippjét, de az név nélküli szavazás, nem lesz beazonosítható a szavazó, ezért a pályázatban az nem vesz részt...

Segítségül: Massa 2008-ban 1:19-es időt futott, tavaly a nyílt napon a leggyorsabb Porsche GT3 és Impreza olyan 2:10-2:13 közötti időket ment, én pedig egy 1.4-es Fiestával 2:40-2:43 körüli időt. Hajrá!

6 megjegyzés:

EPP írta...

ezer gratula, es rettenetesen irigyellek.

Az en tippem: 2:27

Unknown írta...

Jó sofőr 2percet kéne tudjon a Hringen :)

Unknown írta...

2:18, mert még nem ismered, nincs beállítva, meg fogsz pördülni, s még félted! :-) Nyáron már jöhetnek a jobb idők!
Akkor most nyertem?!?! :-D

Névtelen írta...

Sziasztok!

Először is szintén gratulálok!!!
Kettő R1-es motor nem fért volna el benne valahogy??! He-He! ;-))

2:05

Peti :) (Budafok)

Dannni írta...

Hello!

Gratulálok az ifjú titánhoz, és a nagy odaadással készült ritka járgányhoz ;)

Az időt 2:19 re tippelem, ami még bizonyára sokat fog javulni!

Jó mulatást a ringen, és várjuk a beszámolót !!

perko írta...

Sziasztok!

Nagyon komoly kis autó. Gratulálok!
A tippem 2:25, vizes pályán 2:38.:)