2008. szeptember 9., kedd

9. építési nap

Változott a terv, mégsem a műanyagokkal foglalkoztunk, a fejünkbe vettük, hogy előbb járjon a motor, legyen kész a teljes futómű, csak utána rakjuk fel a karosszéria műanyagait, mert különben könnyen összekarcolhatjuk. Ennek megfelelően a kuplung- és váltóbowdeneket véglegesítettük, meg a futóművel foglalkoztunk.
Az utolsó adag donor alkatrészt is megtisztítottuk és felújítottuk. Ezek a hátsóagy, csapágyház és féknyereg.
Ilyenek voltak délelőtt:

Ilyenek lettek délutánra rozsdátlanítás és hőálló festékkel két rétegben lefújás, majd sütőben ráégetés után:
A hátsó futóművet is összeraktam, még kis hézagolás kell majd a rugóstagnál, de kész:

Végül pedig összeszereltük az első kerékagy-fék kombinációt. Minden darabokban volt, csavaronként kellett összerakni, leírás nélkül...

A Raceleda agy és fék az MNR saját terméke, Ford Cortina geometriájú futóműhöz tervezték, könnyű és szép. A fék négydugattyús alumínium, ez is hihetetlen könnyű. Már fel is próbáltuk a kocsira az első felfüggesztésre, hogy lássuk, hogy néz ki és egy dolog kiderült: Az autó állati alacsony lesz. Megszoktuk, hogy most bakokon áll, de a felfüggesztést összerakva látszik, a kocsi kb. 30 cm-rel kerül majd lejjebb, ha a kerekeire rakjuk majd. :-)

Jövő héten folytatjuk, illetve apuék folytatják, én Tokajba megyek bortúrára a családdal!

A viszontlátásra!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajrá Gergő, én szurkolok nektek! Egy körre azért majd kipróbálhatom, ugye? :-)