Az utolsó adag donor alkatrészt is megtisztítottuk és felújítottuk. Ezek a hátsóagy, csapágyház és féknyereg.
Ilyenek voltak délelőtt:
Ilyenek lettek délutánra rozsdátlanítás és hőálló festékkel két rétegben lefújás, majd sütőben ráégetés után:
A hátsó futóművet is összeraktam, még kis hézagolás kell majd a rugóstagnál, de kész:
Végül pedig összeszereltük az első kerékagy-fék kombinációt. Minden darabokban volt, csavaronként kellett összerakni, leírás nélkül...
A Raceleda agy és fék az MNR saját terméke, Ford Cortina geometriájú futóműhöz tervezték, könnyű és szép. A fék négydugattyús alumínium, ez is hihetetlen könnyű. Már fel is próbáltuk a kocsira az első felfüggesztésre, hogy lássuk, hogy néz ki és egy dolog kiderült: Az autó állati alacsony lesz. Megszoktuk, hogy most bakokon áll, de a felfüggesztést összerakva látszik, a kocsi kb. 30 cm-rel kerül majd lejjebb, ha a kerekeire rakjuk majd. :-)
Jövő héten folytatjuk, illetve apuék folytatják, én Tokajba megyek bortúrára a családdal!
A viszontlátásra!
1 megjegyzés:
Hajrá Gergő, én szurkolok nektek! Egy körre azért majd kipróbálhatom, ugye? :-)
Megjegyzés küldése