Két hete nem tudtunk az autóhoz nyúlni, de végre elérkezett a szombat!
András az esküvőjét pihente ki, apuval vágtunk neki a mai napnak, de a fiam is segített, így hárman szereltünk.
Először kiszedtük az üléseket és elcsomagoltuk őket későbbre. Utána a most már szép tiszta differenciálművet szereltük be a helyére, távtartókkal kihézagolva, hogy szépen középen legyen a vázban.
András az esküvőjét pihente ki, apuval vágtunk neki a mai napnak, de a fiam is segített, így hárman szereltünk.
Először kiszedtük az üléseket és elcsomagoltuk őket későbbre. Utána a most már szép tiszta differenciálművet szereltük be a helyére, távtartókkal kihézagolva, hogy szépen középen legyen a vázban.

Ezután csatlakoztattuk hozzá a hosszabbik kardántengelyt.

A kardán első fele pedig a Quaife irányváltóhoz csatlakozik, ennek a beszerelése egy hosszú kínlódás volt, a vázhoz hegesztett tartódoboz alól kell ugyanis becsavarozni, de hely alig van a kulcsoknak. A négy csavar legalább egy órát vett el az építésből. Megérte, mert gyönyörű!

Ezután szintén nagyon nehezen hozzáférhető helyen kell hozzácsavarozni az első kardántengelyt. Ezzel is jót szórakoztunk, de bent van!
A motort nem mertük még berakni, továbbra is tiszteletteljesen kerülgetjük és ismerkedünk vele, annyi cső és drót lóg ki belőle, és annyira nem értünk a superbike motorokhoz, hogy előbb szívesen megértenénk, felcímkéznénk, mi-micsoda rajta, aztán utána raknánk a helyére. Erre viszont nem jutott időnk, így inkább beraktuk a pedálbox elé a padlóra tervezett dobogót, amivel a padlólemezt és így a sarkak helyét a zavaróan rossz helyen futó átlós merevítőcső felé emeltük. Így nyugodtan lehet majd nyomni a pedálokat zavartalanul! A képen éppen Dani próbálgatja, hogy mennyire zavarja a heel-and-toe-zásban (gázfröccs fékezéskor visszaváltás közben) az átlós cső. Ő is úgy döntött, kell a dobogó...


Ezután szintén nagyon nehezen hozzáférhető helyen kell hozzácsavarozni az első kardántengelyt. Ezzel is jót szórakoztunk, de bent van!A motort nem mertük még berakni, továbbra is tiszteletteljesen kerülgetjük és ismerkedünk vele, annyi cső és drót lóg ki belőle, és annyira nem értünk a superbike motorokhoz, hogy előbb szívesen megértenénk, felcímkéznénk, mi-micsoda rajta, aztán utána raknánk a helyére. Erre viszont nem jutott időnk, így inkább beraktuk a pedálbox elé a padlóra tervezett dobogót, amivel a padlólemezt és így a sarkak helyét a zavaróan rossz helyen futó átlós merevítőcső felé emeltük. Így nyugodtan lehet majd nyomni a pedálokat zavartalanul! A képen éppen Dani próbálgatja, hogy mennyire zavarja a heel-and-toe-zásban (gázfröccs fékezéskor visszaváltás közben) az átlós cső. Ő is úgy döntött, kell a dobogó...
Eredeti állapot:
Dobogó beszerelve:

Megvettük a motorolajat (Castrol Racing 4T), a difi és hátramenet olajat is (Castrol szintén), a fékolajat (naná, hogy Castrol...) és az olajszűrőt is (ez nem Castrol...) az Olajshop-nál, és megvettem egy bontóból a hátsó féknyergeket is, amik hiányoztak, mert a felújított fékdugattyúk megvannak, de a nyereg hiányzott. Egy Scorpio-ról szedték le az orrom előtt. Egy kis csiszolgatás és festés kell neki, aztán gyönyörű lesz!Jövő szombaton nyaralni megyünk, nem lesz építés. Két hét múlva viszont be kell kerülnie a motornak, esetleg az ülések mögötti hátsó borításnak és talán a karosszériát is elkezdhetjük méricskélni, hol-mit kell majd vágni rajta. Viszlát!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése