2011. május 30., hétfő

Igen!!! Úgy tűnik végre minden rendben!!!

Erre vártam, mióta az autót elkezdtem építeni...
Hogy elautózzak egy versenypályáig, ott egy fél napot száguldozhassak, majd hazaautózhassak. És pont ezt tettem - azaz tettük apuval kettesben - a múlt hétvégén az Euroringen!

De, hogy visszamenjek egy kicsit az időben, az autó hazaérkezett az MNR-től egy pár héttel ezelőtt. Gyors átvizsgálás, csavarok ellenőrzése,akkumulátor-töltés, guminyomás és olajszint ellenőrzés után autóztam vele egy párszor, majd úgy döntöttünk, a legjobb, ha gyorsan leteszteljük az autót. Ha szétesik rajta valami, akkor essen szét gyorsan... elmentünk hát az Euroringre.

Az odaúton minden rendben volt, apu vezetett, szerinte kevesebb zaj jön a hajtásláncból. Próba szerencse... a pályára mentem és két tapogatózó kör után kiálltam olajszintet, hőfokot,csavarokat nézni. Minden rendben. Két gyorsabb kör. Megint minden rendben. Még 3-4 kör. Egy pár csepp hűtővíz a termosztát mellett. Letöröltem, hogy kiderüljön,újra megjelenik-e, de többet nem láttuk... ennyi! Minden rendben volt, a kocsi kiválóan ment. Nekem még kell tanulnom a pályát, és a kocsit sem mertem ész nélkül hajtani még, de ezután mentem még egy jópár kört, és semmi gondot nem találtunk. Délben hazaindultunk, és a hazaúton is tökéletesen működött minden. Hurrá!!!


Íme egy rövid videó a pályáról:

Euroring kör


Most még egy pár apróság vár, többek között egy olajcsere, sebességmérő javítás, kardáncsavar ellenőrzés és rögzítés, és lehet tovább autózni!

Remélem rövidesen ismét jelentkezhetünk valami jó videóval. Tervbe vettem egy szépen összevágott videó elkészítését, meglátjuk mi lesz belőle, a jelenlegi kameráimmal milyen minőségre futja vajon...

Addig is, viszlát! Aki tud, kapjon el! :)

2 megjegyzés:

EPP írta...

Gratula,

Azert majd jol megproballak elkapni, ha en is eljutok oda, hogy dolgozhassak kicsit a Cobran.. es mukodjon :)

András írta...

Örülök, hogy sikerült végre technikai malőr nélkül menned! :)