- A karterszellőzők szelepeinek eltávolítása a könnyebb szellőzés érdekében
- Az egyik karterszellőző összekötése a váltószellőzéssel - hogy a motorban maradjon a szellőzőkön kinyomott olaj
- A másik karterszellőző bekötése egy olaj túlfolyó tartályba, azon keresztüli karterszellőztetés
- Olajhűtő beszerelése az orrkúpba
- Olajhőmérsékletmérő felszerelése jelzőlámpával
- Accusump olaj akkumulátor alkalmazása, ami alacsony olajnyomás esetén tartalék olajat nyom a rendszerbe 10-30 másodpercen keresztül
- Olajnyomás jelzőlámpa beszerelése
Ezzel a megoldással talán elérhetjük azt, hogy a motor megbízhatóan, tartósan nagy terheléssel futhasson. Még megbeszéljük a dolgot, de mai információink alapján én jelenleg ezt csinálnám...
Gyerünk a garázsba! Nemigen volt időnk az elmúlt időben a kocsival foglalkozni, de most itt az ideje rendbe tenni és meghajtani! Szombaton újra szerelünk!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése