Először a hátsó lámpák vezetékeit kötöttük be és gondoskodtunk arról, hogy a vezetékek ne érhessenek a gumihoz majd soha. Ez a kép a hátsó sárvédőre szerelt lámpákat mutatja a sárvédőben.
Ezután nekiálltunk a műszerfal egység szépítésének. Erre az egységre kerülnek a műszerek, néhány kapcsoló és az oldal indexek. Először az utóbbiakkal kezdtük. Az Opel Astra oldalindexnek egy bonyolult kis lyukat kellett faragni a műanyagon. Ha túl kicsi a lyuk, nem megy bele az index bura, ha túl nagy, akkor kiesik... lassú munka volt...
Míg egyikünk faragott, másikunk a vezetékelést készített az oldalindexeknek, amiről a végén kiderült, hogy feleslegesen, mert az MNR korbácson már rajta volt, csak nem vettük észre... hmm...
A műszerfal olyan messze van a vezetőtől, hogy a négy pontos övvel bekötve éppen hogy eléri nyújtózkodva a műszerfalat, ezért a kapcsolókat nem ide fogjuk szerelni, csak azokat, amiket menet közben nem kell használni. Ezért úgy döntöttünk, hogy a gyújtás kapcsoló a kulccsal, az indítógomb és egy visszajelző lámpa kerülnek a műszerfal közepére, fölé pedig a Koso műszerfal egység. A visszajelző lámpára a kéziféket és a fékfolyadék tartályt fogjuk kötni, ha be van húzva a kézifék vagy alacsony a fékfolyadék szintje, jelezni fog a lámpa. A műszer egység pedig azért kerül középre, mert a kis kormány mögött valamely része biztos takarásban lenne...
Felmértük a kapcsolók és a műszer helyét majd hosszadalmas csiszolgatás és reszelgetés kezdődött, aminek a végeredménye ez a négy lyuk lett:
A legközelebbi viszontlátásra!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése