Látszik, hogy a légtelenítő csavar (fekete gumi kupakkal) lefelé mutat és elég alacsonyan van. Ezért nem lehet ebben a helyzetben kinyomni a levegőt belőle, mindig marad valamennyi a féknyeregben beszorulva. A Sierrákban ugyanis eredetileg a féknyereg nem így áll, hanem 90 fokkal előre elforgatva, vagyis felül. A légtelenítő csavar akkor felfelé mutat és működik a légtelenítés. Az MNR kiten a kézifékbowden elvezetése miatt (fehér kupak felül) nem lehet az eredeti helyzetében a féknyereg.
A megoldás az, hogy a féknyerget és a féktárcsát leszerelve úgy kell légteleníteni a fékrendszert, hogy a csavar felül legyen. Közben a féktárcsát a fékbetétek közé kell tenni különben soha nem fér be többé a tárcsa...
Mindkét oldalon többször is légtelenítettünk, a fékpedál szépen felkeményedett. Hurrá! Félretettük az egészet egy fél napra, hogy a pici buborékok összeálljanak, majd újra visszatértünk a fékekhez, gumi kalapáccsal többször megkocogtattuk a féknyergeket, hogy a letapadt buborékok is felszakadjanak, és visszaszereltük a helyére a fékeket.
Közben a Raceleda első fékekhez köszörültünk egy 6,5 mm-es kulcsot, és légtelenítettük az első kört is, átmostuk az első és a hátsó köröket is, majdnem egy fél liter fékfolyadékot dobunk ki, de a fékrendszer végleges és működik!
Míg a fékeket állni hagytuk, a Köhém rendeletnek megfelelően felmértük a hátsó lámpák helyét és felfúrtuk a lyukaikat.
Majd felszereltük a lámpákat (index, fék/világítás, ködlámpa, tolatólámpa) és a fényvisszaverőket, majd a rendszámtábla keretet és a rendszámtábla világítást.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése