Két hete nem tudtunk az autóhoz nyúlni, de végre elérkezett a szombat!
András az esküvőjét pihente ki, apuval vágtunk neki a mai napnak, de a fiam is segített, így hárman szereltünk.
Először kiszedtük az üléseket és elcsomagoltuk őket későbbre. Utána a most már szép tiszta differenciálművet szereltük be a helyére, távtartókkal kihézagolva, hogy szépen középen legyen a vázban.
András az esküvőjét pihente ki, apuval vágtunk neki a mai napnak, de a fiam is segített, így hárman szereltünk.
Először kiszedtük az üléseket és elcsomagoltuk őket későbbre. Utána a most már szép tiszta differenciálművet szereltük be a helyére, távtartókkal kihézagolva, hogy szépen középen legyen a vázban.
Ezután csatlakoztattuk hozzá a hosszabbik kardántengelyt.
A kardán első fele pedig a Quaife irányváltóhoz csatlakozik, ennek a beszerelése egy hosszú kínlódás volt, a vázhoz hegesztett tartódoboz alól kell ugyanis becsavarozni, de hely alig van a kulcsoknak. A négy csavar legalább egy órát vett el az építésből. Megérte, mert gyönyörű!

Ezután szintén nagyon nehezen hozzáférhető helyen kell hozzácsavarozni az első kardántengelyt. Ezzel is jót szórakoztunk, de bent van!
A motort nem mertük még berakni, továbbra is tiszteletteljesen kerülgetjük és ismerkedünk vele, annyi cső és drót lóg ki belőle, és annyira nem értünk a superbike motorokhoz, hogy előbb szívesen megértenénk, felcímkéznénk, mi-micsoda rajta, aztán utána raknánk a helyére. Erre viszont nem jutott időnk, így inkább beraktuk a pedálbox elé a padlóra tervezett dobogót, amivel a padlólemezt és így a sarkak helyét a zavaróan rossz helyen futó átlós merevítőcső felé emeltük. Így nyugodtan lehet majd nyomni a pedálokat zavartalanul! A képen éppen Dani próbálgatja, hogy mennyire zavarja a heel-and-toe-zásban (gázfröccs fékezéskor visszaváltás közben) az átlós cső. Ő is úgy döntött, kell a dobogó...
A motort nem mertük még berakni, továbbra is tiszteletteljesen kerülgetjük és ismerkedünk vele, annyi cső és drót lóg ki belőle, és annyira nem értünk a superbike motorokhoz, hogy előbb szívesen megértenénk, felcímkéznénk, mi-micsoda rajta, aztán utána raknánk a helyére. Erre viszont nem jutott időnk, így inkább beraktuk a pedálbox elé a padlóra tervezett dobogót, amivel a padlólemezt és így a sarkak helyét a zavaróan rossz helyen futó átlós merevítőcső felé emeltük. Így nyugodtan lehet majd nyomni a pedálokat zavartalanul! A képen éppen Dani próbálgatja, hogy mennyire zavarja a heel-and-toe-zásban (gázfröccs fékezéskor visszaváltás közben) az átlós cső. Ő is úgy döntött, kell a dobogó...
Dobogó beszerelve:
Jövő szombaton nyaralni megyünk, nem lesz építés. Két hét múlva viszont be kell kerülnie a motornak, esetleg az ülések mögötti hátsó borításnak és talán a karosszériát is elkezdhetjük méricskélni, hol-mit kell majd vágni rajta. Viszlát!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése